جشنواره داستان کوتاه یک جو همت...!  برگزار می شود 
جشنواره داستان کوتاه یک جو همت...!  برگزار می شود 

جشنواره داستان کوتاه یک جو همت...!  برگزار می شود 

علی عبدی نسب گفت: کانون فرهنگی هنری مصباح در نظر دارد با همکاری دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان جیرفت جشنواره داستان کوتاه « یک جو همت...! » را در سطح جنوب کرمان برگزار کند.
شناسه خبر : 1017849 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۶:۴۸

 «علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی هنری مصباح در نظر دارد با همکاری دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان جیرفت جشنواره داستان کوتاه « یک جو همت...! » را در سطح جنوب کرمان برگزار کند.




مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت افزود: به همین منظور برای شرکت حداکثری اولین فراخوان این جشنواره با موضوع کار، تلاش و تولید و نیز همکاری و همبستگی منتشر شد.




وی بیان کرد: جشنواره داستان کوتاه « یک جو همت...! » ویژه گروه سنی ۱۰ تا ۱۶ سال بوده و ارسال تصویر کارت ملی به همراه اثر الزامی است.




عبدی نسب در خصوص ویژگی های آثار، ابراز کرد: آثار ارسالی نباید قبلا در هیچ جشنواره ای شرکت داده شده و یا در جایی چاپ شده باشد و هر شرکت کننده فقط می تواند یک اثر را به این جشنواره ارسال کند.




مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت اضافه کرد: تعداد کلمات اثر نباید بیشتر از ۵ هزار کلمه باشد و آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۷ بهمن سال جاری است.



وی با اشاره به اختتامیه جشنواره داستان کوتاه « یک جو همت...! »،  اظهار کرد: آثار دریافتی توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته و در روز ۲۲ بهمن هم زمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی آثار برتر معرفی می شوند.



عبدی نسب عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره باید اثر خود را به شماره 09365904108 در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت در خاتمه تاکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، کشف استعدادها، پرورش و شکوفایی آنها است.

پایان پیام/ 586